Over de vereniging

Hovoc is een volleybalvereniging waarbij sportiviteit en gezelligheid de kracht zijn. De vereniging bestaat uit 4 teams die allen spelen in de regionale ORV-competitie. Elke maandagavond wordt er vanaf 20.00u gesport in sporthal De Parrestee in Hoeven. Wordt er geen wedstrijd gespeeld, dan staan er trainers klaar voor een afwisselende training.

Hovoc nodigt iedereen die het leuk lijkt om op maandagavond lekker te komen volleyballen van harte uit om een keer te komen kijken. De vereniging is gevarieerd qua samenstelling, dus voor bijna alle doelgroepen hebben we iets te bieden.

Het bestuur

De vereniging is opgericht op 26 september 1977 en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Breda, onder nummer 281370. De statuten zijn notarieel vastgelegd in december 1986.
Hovoc is lid van de Nederlandse Volleybal Bond.

Het bestuur is als volgt samengesteld:

Voorzitter Mark Pol
Secretaris / ledenadministratie / PR Celine Christianen